Reklamcılık Vakfı

Duyurular

Reklamcılık Vakfı Duyuruları

Strateji Kafası Kampı Çok Kafa Açtı!

16.Haziran.2016


Erol Batislam, Toygun Yılmazer ve Nüzhet Algüneş liderliğinde hazırlanan “Strateji Kafası Herkes İçin Strateji” eğitiminin ikincisi, bu sene kuruluşunun 150. yılını kutlayan Nestle sponsorluğunda, Publicis ve Saatchi & Saatchi İstanbul ev sahipliğinde,   24 Mayıs – 4 Haziran 2016 tarihlerinde gerçekleştirildi.

Strateji Kafası eğitimine kreatif, diijtal, medya ajansları ve reklamveren firmalarda çalışan 52 profesyonel katıldı.

“Zamanı Oku, Tüketiciyi Anla, Markayı Yaşa, Değer Yarat ve Hesap Ver” modülleri içerisinde, 20 seansta 29 sektör yöneticisinin katkıları alındı, 34 saatlik eğitim gerçekleşti.

Katılımcılar, Nestle Maggi iletişim briefini çalışmak üzere ekiplere ayrıldı, her ekibe deneyimli stratejistlerden oluşan birer “kafa açıcı” mentorluk yaptı.

Programın son günü ekipler brief çalışmalarını sundular, sunumlarına yönelik geri bildirim aldılar, eğitimde öğrendikleri konuları pekiştirdiler.

Jüri değerlendirmesi sonucu, Nestle/Burcu Yakupoğlu, Pınar Süt/Begüm Eryar, Open/İmge Kum Civelek, People Communications/Ulaş Bozan ve Rabarba/Rıza Çankaya’dan oluşan ekip 1. seçildi.

Katılımcılar eğitimde, verinin önemli olduğunu ama hep sorgulanması gerektiğini, strateji ve içgörünün ne olduğunu, gelecekte bizi bekleyen yeni trendleri öğrendiklerini ve kuşakları daha derin tanıma imkanı bulduklarını belirttiler.

Proje liderlerinden Erol Batislam, eğitimin nasıl çalıştığını şöyle açıkladı: 

“Markalarin kaderini belirleyen strateji yani ‘yaratıcılıktan önceki yaratıcılık’ kimsenin tekelinde olamaz. İletişim tasarımının her adımında stratejik düşünce önemli rol oynar. Henüz tamamlanan strateji kafası düşünce kampında stratejinin temel adımlarıyla ilgili farklı görüşten 30’a yakın fikir lideri 52 kişilik bir gruba seminerler verdi ve atölye çalışmaları yaptı. Zamanı okuduk, tüketiciyi anlamanın zorluklarını konuştuk, markayı yaşamadan, neden var olduğun tarif etmeden değer katamayacağımızı ve hesap veren vakaları tartıştık. Böylece kampın çıkış noktasındaki, stratejik düşünceyi demokratikleştirme, yeni yaklaşımları tartışma ve kafa aşma iddiasını gerçekleştirmiş olduk. Bakalım açılan kafalar markalar için neler üretecek...” 

 

Diğer Duyurular

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Eylül 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30