Reklamcılık Vakfı

GENÇ İLETİŞİMCİLER İÇİN

İletişim sektörüne yeni girenler için neler hazırladık?

Future of Marketing

Future of Marketing

17 Mayıs - 1 Haziran 2017

Yenilenmiş içeriği, “Sweedish Advertising” sürdürülebilirliğe dayalı örnekleriyle

15 saatlik online eğitim + live hangout seansları + sertifika

Ev / ofis ortamında, 3 haftada, dünya çapında bir eğitim almak için

2017’de ekiplerinizi yeni araçlar ve yeni yaklaşımlarla desteklemek için önemli bir işbirliğini ve bir ürünü tekrar dikkatinize getirmek istiyoruz.

Cannes Future Lions tarafından tam beş kez Dünyanın En İyi İletişim Okulu seçilen Stockholm merkezli Berghs School of Communications’ın eğitimleri, Reklamcılık Vakfı işbirliğiyle Türkiye’de.

Berghs portföyünün önemli programlarından Future of Marketing Türkiye 2017, 17 Mayıs’ta başlıyor. Markaları ayrıştıran, tüketiciyle yeni diyalog yolları keşfetmeyi sağlayan araçlar bu programda tanıtılıyor. Berghs School of Communications Strategic Insight Başkanı Joakim Thulin’in yönetimindeki The Future of Marketing programı 17 Mayıs - 1 Haziran 2017 tarihlerinde yürütülecek ve 15 saat online eğitim içeriği sunulacak. Program live session’lar ile desteklenecek.

Bir Bakışta Future of Marketing

  • En yeni pazarlama vakalarını içeren
  • İç görü, yeni araçlarını sunan
  • Kreatif, dijital, medya ajansları ile reklamveren firma çalışanlarına yönelik
  • 15 saat ve 3 haftada
  • Eğitimin uygulamaya dönüştüğü online bir program

 

Türk katılımcıların izlenimleri, “Future of Marketing Eğitimi, değişken trendler üzerine, dağınık kaynaklardan aldığım bilgileri tek bir çerçevede toplamamı sağladı” “Dünyadaki en iyi case’leri bir yerde toplayan bir çalışma oldu”

Kişi başı katılım ücreti 3.250 + KDV’ dir.

 Başvuru ve kayıt için, 0 212 243 93 53’ ten Fisun Bargu Soner ile temasa geçmenizi veya e - posta göndermenizi rica ederiz.

YORUM YAZ

Yorumunuz kayıt edildi.
Yorumunuzu kayıt ederken sorun oldu. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Temmuz 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31