Reklamcılık Vakfı

SEKTÖRE GİRMEK İSTEYENLER İÇİN

Reklamcılığa ilk adımınızı nasıl atarsınız?

Çaylak Kampı 2017 Programı Açıklandı

BEKLEME, BAŞVUR!

RV ÇAYLAK KAMPI, 2017’DE GOOGLE İÇERİK DESTEĞİYLE…

ÇAYLAK KAMPI 2017, yaratıcı gençlere ulaşmayı, pazarlama – iletişim sektörüne kazandırmayı hedefliyor. Google içerik desteğiyle; dijital dönüşümde tüketici iç görüleri, yenilikçi pazarlama teknikleri,  yeni iş alanları Çaylak Kampı’nda ele alınıyor.

21 Şubat – 2 Mart tarihleri arasında gerçekleşecek kamp için başvurular toplanacak, sektörde kariyer yapmaya istekli en parlak adaylar seçilecek ve % 100 bursla katılım daveti alacaklar.

Katılımcıların teyit amaçlı olarak Reklamcılık Vakfı’na 75 TL’lik bağışta bulunmaları istenecektir.

Bekleme, başvur:

  • Üniversite 3. veya 4. sınıfta okuyorsan,
  • Dijital, marka, reklam, medya alanlarına ilgi duyuyorsan,
  • Sıkı bir portfolyon varsa (bir film, bir ilan, bir metin veya benzeri) ya da güzel bir GPA’in varsa (3/4 ve üzeri), durma, başvur:caylak@rv.org.tr

Onlarca sektör lideri, uzmanı, üstüne üstlük Google’ın içerik desteği, yetmedi kariyer görüşmeleri ve staj olanakları.

 



ÇAYLAK KAMPI PROGRAM AKIŞI

GOOGLE İÇERİK DESTEĞİYLE

21 Şubat, Salı

14.00 – 15.30 Pazarlama İletişimi Eko Sistemi / Erol Batislam – Havas

16.00 – 17.30 Dijitalleşen Şubecilik Anlayışı / Serhat Yıldırım – Akbank

22 Şubat, Çarşamba

14.00 – 15.30 Ürün ve Hizmet Tasarımı:

Tasarım Yaklaşımı, Kullanıcı Deneyiminin Planlaması, Kullanıcı Araştırma Yöntemleri, Prodüksiyon, Internet Üzerine / Mert Çetinkaya, Ayşesu Çelik – Atölye İstanbul

16.00 – 17.30 Kullanıcı Merkezli Marka Ekosistemleri / Berk Sarper Şenol – Arçelik

23 Şubat, Perşembe

14.00 – 15.30 İçerik Pazarlaması I:

Efektif İçerik Stratejileri, Gerçek Zamanlı Pazarlama, Sosyal Dinleme, İçerik Tasarımı, İçerik Yaratımı / Meltem Moral – Mindshare

16.00 – 17.30 İçerik Pazarlaması II:

Sosyal Medya Yönetimi, Data Analizi, “Native” Reklam / Selen Bayrak – Publicis

28 Şubat, Salı

14.00 – 15.30 Performans Bazlı Pazarlama – I:

Arama Motoru Pazarlaması, Web Analitiği, On-line Müşteri Edinimi / Serhat Atayeter, Kubilay Özdoğan – Google/ Sarper Danış – Hype

16.00 – 18.00 Performans Bazlı Pazarlama – II:

Mobil Pazarlama, On-line’dan Off-line’a Ölçümleme / Serhat Atayeter – Google

Tüketici İçgörüleri Analizi / Ahmet Memişoğlu, Erhan İşeri – Google

1 Mart, Çarşamba

14.00 – 15.30 Medya Planlama, Programatik / Atakan Demirci – OMD, Özlem Geyik – Google

16.00 – 17.00 Kendi Markanızı Yönetmek / Fatoş Karahasan

17.00 – 17.45 Sponsorluk / İlhan Özgür Ahmedov – Elidor, Unilever

2 Mart, Perşembe

13.30 – 15.00 On-line Video ve YouTube Stratejileri / Selin Kansav, Berna Akın – Google, Berivan Akmanoğlu - Wanda

15.30 – 17.00 YouTube 101 – Kanal Yönetimi ve İçerik Stratejileri / Bora Basman – Google ve Orkun Işıtmak - YouTuber

17.00 – 18.00 Kapanış

Yorumlar

Güzel

Beyza

YORUM YAZ

Yorumunuz kayıt edildi.
Yorumunuzu kayıt ederken sorun oldu. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Eylül 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30