Reklamcılık Vakfı

SEKTÖRE GİRMEK İSTEYENLER İÇİN

Reklamcılığa ilk adımınızı nasıl atarsınız?

ÇAYLAK KAMPI 12 EYLÜL'DE TAMAMLANDI

Çaylak Kampı “Birlikte Hayata” markası işbirliği ve Migros’un desteğiyle, 12 Eylül tarihinde tamamlandı.

Reklamcılık Vakfı’nın, Birlikte Hayata işbirliğiyle organize ettiği Çaylak Kampı’nın katılımcıları bu yıl “Birlikte Hayata” markası için fikirlerini yarıştırdı. 40 kişi, 10 gün boyunca 26. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nde tüm etkinliklere katılma hakkı veren Platinum davetiye için yarıştı. 

Reklamcılık Vakfı’nın, pazarlama ve iletişim alanında kariyer hedefleyen gençleri yaratıcılığa teşvik etmek ve sektöre kazandırmak için 1-12 Eylül arasında düzenlediği Çaylak Kampı tamamlandı. Birlikte Hayata işbirliği ve Migros’un desteğiyle düzenlenen Kampın bu yılki yarışma konusu çaylakların Birlikte Hayata markasını kendi bakış açılarıyla yeniden şekillendirmekti.  5’er kişiden oluşan 8 takım hem bu proje için yarıştı hem de kapsamlı bir mesleğe giriş eğitimi aldı.

Kristal Elma’ya özel davetiye
 
Birinci seçilen ekip üyeleri, Birlikte Hayata markası tarafından, 17-19 Eylül 2014 tarihlerinde gerçekleştirilecek reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarını buluşturan 26. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nin tüm etkinliklerine katılma olanağı veren Platinum davetiye kazandı. Dereceye giren ilk üç ekibe ise Migros tarafından hediye çekleri, Reklamcılık Vakfı tarafından da kitap setleri hediye edildi. Çaylak kampının kapanışı, tüm katılımcıların birlikte katıldığı akşam yemeğinin ardından Hayal Kahvesi’ndeki Pinhani konseriyle yapıldı.  
 
Çaylak Kampı sektöre giriş kapısı
 
Sektörün genç yeteneklerine iletişim ustalarıyla buluşma, çevre edinme ve yaratıcı üsluplar hakkında bilgi edinme fırsatı sunan Çaylak Kampı, yüzde 100 burslu olarak eğlenceli, dinamik ve interaktif bir öğrenme ortamı sağladı. Katılımcılar Genç Yetenek Programı’na da dahil edilerek, sektördeki iş başvuru süreçlerine destek olacak şekilde düzenlenen “Coaching Programı”ndan da yararlanma hakkı kazandı.
 
Kazanan Ekipler:
Birincilik Kazanan Ekip Üyeleri
 
Musab Arslan – İstanbul Aydın Üniversitesi / Görsel İletişim ve Tasarım 
Eda Keskin – Bilgi Üniversitesi / Reklamcılık – Sinema Televizyon 
Efe Akbulut – İTÜ / Endüstri Mühendisliği
İpek Özer – Boğaziçi Üniversitesi / İşletme
 
İkincilik Kazanan Ekip Üyeleri
 
Çağkan Yüksel – Kadir Has Üniversitesi / Grafik tasarım
Bekir Sıtkı Kuruçaylıoğlu – Beykent Üniversitesi / Reklamcılık ve Hakla İlişkiler
Buse Över – Atılım Üniversitesi / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Berkay Başer – Bilgi Üniversitesi / Uluslararası Tic. Ve İşletme
Ali Özgür – Yaşar Üniversitesi / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
 
Üçüncülük Kazanan Ekip Üyeleri 
 
Onur Ada – Bahçeşehir Üniversitesi / Görsel İletişim ve Tasarım
Hacer Betül Yıldırım – Kadir Has Üniversitesi / Reklamcılık
Ece Araboğlu – Bahçeşehir Üniversitesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Fatih Anıl Tiryaki – Kocaeli Üniversitesi / Reklamcılık
Tuğba Özbek – İstanbul Üniversitesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım
 
 
Teşekkürlerimiz;
İşbirliği için Birlikte Hayata markasına,
desteği için Migros’a
 
Katkıları için,
Alara Orhon Pozitif
Alemşah Öztürk 41?29!
Ali Demir Havas
Burcu Sarar VForViral
Didem Erbatur Lehto Coca Cola
Emine Noyan Publicis Modem
Erdinç Mutlu Grey
Erol Batislam Havas
Fatih Tüylüoğlu C-Section
Irmak Emekdaş Redbull
Kenan Ünsal Alametifarika
Kına Demirel Migros
Koray Şahan Leo Burnett
Merve Selamet Havas
Nüzhet Algüneş OMD
Okan Laçin Management Centre
Ömür Kula Tribal DDB
Özlem Ardiyok Adidas
Selda Sedes Publicis Yorum
Suna Mağara
Umut Dizdar Concept
Yavuzhan Gel Draft FCB
Zeynep Demirci Güzel Sanatlar
 
Ve ajans ziyaretlerindeki destekleri için;
Gülümser Kermen’e (Alice BBDO),
Melis Tüzmen (Rafineri)
 
Ayrıca,
TBWA\İstanbul’a içerik ve tasarım,
Management Center Türkiye’ye eğitim,
Hürriyet, Habertürk ve Sabah gazetelerine ilan,
Coca Cola, Dardanel, Eti ve FritoLay’e ürün destekleri için teşekkür ederiz.
 
caylak
 
caylak
 
caylak
 
 

Katılımcı profili için tıklayınız.

 

Çaylak Kampına kimler katılabilir?

·         Portfolyosuyla öne çıkan yaratıcı, lider ruhlu gençler 
 
 
·         Üniversitelerin tüm disiplinlerinden 3. ve 4. sınıflarında okuyan ya da yeni mezun olan gençler
 
 
·         Kariyerine pazarlama – iletişim sektöründe yön vermek isteyenler
 
 
·         Vakfın yarışmaları, eğitim vb. etkinliklerinde üstün başarı gösterenler
 
 
·         Akademik performansıyla öne çıkanlar (Onur öğrencisi, ¾ GPA vd )
 
Kampın ne faydası var?
·         İletişim ustaları ile buluşma, müthiş bir çevre edinme olanağı
 
·         İletişim ve yaratıcı stil/üsluplar hakkında bilgi edinme fırsatı
 
·         İletişim sektöründe “nerede?”, “hangi bölümde”, “hangi yaklaşım ve ortamda -kariyer yapabilirim?” sorularına yanıt bulma olanağı
 
·         Eğlenceli, dinamik, interaktif bir öğrenme ortamda bulunma fırsatı
 
 
Kamp başvurunu özgeçmişin, tavsiye mektubun, akademik notların ve sektörle ilgili bir proje ya da portfolyonla rv@rv.org.tr adresine yapabilirsin.
 
 
Başvurusu kabul edilen adaylardan Reklamcılık Vakfı’na 50 TL bağışta bulunmaları istenecektir.
 
REKLAMCILIK MESLEKİ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE EĞİTİM VAKFI
Şube Kodu: 068                GALATASARAY 6298532               TR41 0006 2000 0680 0006 2985 32
 

YORUM YAZ

Yorumunuz kayıt edildi.
Yorumunuzu kayıt ederken sorun oldu. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Haziran 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30