Reklamcılık Vakfı

SEKTÖRE GİRMEK İSTEYENLER İÇİN

Reklamcılığa ilk adımınızı nasıl atarsınız?

Kırmızı Kalem Eğitimleri

Kırmızı Kalem Logo

Kimler Katılabilir?

  • Hürriyet-Kırmızı Basında En İyiler Yarışması’nın bir uzantısı, gençlik ayağı olarak yürütülür.
  • Üniversitelerin iletişim fakültelerindeki reklamcılık bölümleri ile güzel sanatlar - görsel iletişim tasarımı fakültelerindeki grafik bölümlerinde okuyan 4. sınıf öğrencileri katılabilir.
  • Her yıl ekim ayında farklı üniversitelerden 3 reklamcılık bölümü, 3 güzel sanatlar – görsel iletişim tasarımı bölümü belirlenir ve bölüm başkanlarından atölyelere katılmaları için 10’ar öğrenci, aday göstermeleri istenir.

 

Uygulama

  • Yazar ve çizer olmak üzere öğrenciler eşleştirilir.
  • 3 öğrenci atölyesini, 3 ayrı kreatif direktör yönetir.
  • Her atölyede başarılı basın ilanlarının özellikleri hakkında bilgi verilir, başarılı ilan örnekleri incelenir ve atölyenin sonunda brief verilerek ekiplerden brief doğrultusunda iş üretmeleri istenir.
  • Öğrencilerin ürettikleri işlerin değerlendirilmesi bir sonraki buluşmada yapılır ve kazanan ekip açıklanır.
  • Her üç atölyenin birincileri final atölyede bir araya gelir ve yeni brief doğrultusunda tekrar iş üretmeleri istenir.
  • Finalistlerin işleri, Kırmızı jürisinde değerlendirilir, kazanan ekip Kırmızı Ödül Töreni gecesinde açıklanır.

 

Katılımcılar İçin Sonraki Adımlar

  • Genç Kırmızı finalistleri staj programına dahil edilirler.
  • Reklam Yazokulu bursu kazanabilirler.
  • Yaratıcı Yetenek asistanlık programı kapsamına alınabilirler.

 

2011 atölye birincileri için tıklayın.

2010 kazananları için tıklayın.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Mayıs 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31