Reklamcılık Vakfı

Reklamcılık Vakfı

Bizimle ilgili neyi bilmek istersiniz?

RV ne işe yarar?

Reklamcılık Vakfı Nedir Galeri 2

Misyon

Türkiye’deki reklamcılık mesleğinin saygınlığını toplumsal yaşamın her alanında korumak, yükselmesine katkıda bulunmak ve bu süreçte ihtiyaç duyulacak kaynakları yaratarak, Vakfın gelişimine olanak sağlamaktır.

Vizyon

İnsan kaynağına yatırıma öncelik veren, sosyal güvenlik ve dayanışma ortamı hazırlayan, parasal birikimi güçlü, bilgi üreten bir kurum olmaktır.

Yöntemler


  • Mesleğin temel öğeleri olan yaratıcılık ve iletişim becerisi kullanılacak,
  • Pazarlama ve markalaştırma süreçlerinden yararlanılacak,
  • Her türlü etkinlik ve yatırımlarında, iş tanımları çok iyi yapılmış, nitelikli profesyoneller görevlendirilecek,
  • Uluslararası örnekler ve işbirliklerinden yararlanılacak ve işletme rasyonalizasyonu ile çalışacaktır.

Tarihçe

Reklamcılık Vakfı (RV), 1998 yılı sonunda Reklamcılar Derneği ve üyeleri tarafından kurulmuştur. Reklamcılık Vakfı’nın kuruluşunda, iki temel neden etkili olmuştur; birincisi, reklam sektörünün ulaştığı büyüklük ve gelişmişlik düzeyi, ikincisi ise dernekler yasasındaki kısıtlamalar.

Reklamcılık Vakfı’nın kurulmasıyla birlikte, reklam sektörünün gereksinimleri organik bağı olan iki kuruluşla; Reklamcılar Derneği ve Reklamcılık Vakfı’yla karşılanmaya başladı.

Kilometre Taşları


1998
Kuruluş

1999
İlk Yönetim Kurulu'nun seçilmesi

2000
Profesyonel kadronun atanması
Sektör çalışanları profil araştırması
Eğitim ihtiyacı analizi
IPA ile işbirliği
Kariyer Günleri
Staj Programı
Yaratıcı yetenek programı - ölçme değerlendirme testi
Reklam Yazokulu - Reklam Ajansı
RV Yayınları: İlk çeviri eser; DAGMAR

2001
S.T.E.P./Reklam Ajansı Eğitimi
Reklam Yazarlığı Eğitimi
Web sitesinde işe yerleştirme programı
Sosyal Dayanışma ve Yardımlaşma Fonu

2002
S.T.E.P./Reklamveren Eğitimi
Kurumsal eğitimler: TRT
RV Yayınları: İlk telif eser, BİRAZ CESARET
Cannes Genç Yaratıcılar Yarışması: Türkiye Elemeler

2003
Reklam Yazokulu: Reklamveren
Müşteri İlişkileri ve Stratejik Planlama Eğitimi
S.T.E.P./Medya Eğitimi
İnsan Kaynakları Yönetim Projesi
Mecra Bazlı Seminerler: Radyo, Açıkhava, Gazete.

2004
Yurtdışı fon kaynaklı projeler

2005
Reklamcılık Merkezi
Derin Demografi Seminerleri
Türk Markaları Kitap ve DVD dizisi
EFFIE Kitabı

2006
AdSchool İstanbul
İŞ-KUR resmi temsilciliği
İletişim Kütüphanesi

2007
Derin Alışveriş Seminerleri
S.T.E.P. / Medicom
Sektörel İnsan Kaynakları Araştırması

2008
Türk Markaları www.warc.com'da
Genç Kırmızı
İK Buluşmaları

2010
Call4Istanbul www.call4istanbul.com

2011
Portfolyo Günü

2012
EAC (European Advertising Certificate)

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Ağustos 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31