Reklamcılık Vakfı

GENÇ İLETİŞİMCİLER İÇİN

İletişim sektörüne yeni girenler için neler hazırladık?

Seminerler

Seminerler

Reklamcılık Vakfı, sektörde değişen ihtiyaçlar doğrultusunda, ilgili kurumlarla işbirliği yaparak, seminer dizileri hazırlar. Farklı sektörlerdeki gelişmeleri, tüketicilerin demografik alışveriş tercihlerini, gelişen mecraları, iletişim sektöründeki yenilikleri bilimsel olarak mercek altına alır.

Derin Demografi Seminerleri // Kadınlar – Erkekler – Gençler – Tüketiciler

Derin Alışveriş Seminerleri // Giyim – Hızlı Tüketim – Kozmetik – Teknoloji

Arşivden Bazı Örnekler:


Diğer seminerler için tıklayın.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Eylül 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30