Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

AVRUPA REKLAM SERTİFİKASI 2013

Avrupa Reklam Sertifikası'nın amacı, sektörde en fazla 2 yıllık tecrübesi olan giriş seviyesindeki reklamcılara Avrupa’ya eşdeğer başlangıç eğitimi vermek.

Sertifika alan profesyoneller, mesleki yeterliliklerini uluslararası düzeyde kanıtlamış oluyorlar.

Avrupa Reklam Sertifikası, 25 saatlik çevrimiçi eğitim programı sonrasında alınan 3 saat süreli bir sınavı içeriyor.

IPA’nın (Institute of Practitioners in Advertising) İngiltere’de yıllardır başarıyla yürüttüğü temel eğitim programını esas alarak EACA (European Association of Communications Agencies) tarafından geliştirilen program, Türkiye’de S.T.E.P. On-line kapsamında Reklamcılar Derneği-Reklamcılık Vakfı’nca temsil ediliyor.

Türkiye’de sadece Reklamcılar Derneği-Reklamcılık Vakfı üye ajanslarının 0-2 yıl deneyimli genç profesyorellerinin katılımına açık olan program, marka iletişimsüreçlerine kapsamlı, tutarlı bir bakış açısı ve günlük iş deneyimine destek sağlıyor.

Program, “Reklam ve İletişim”, “Müşterinin İş’ini Anlamak”, “Müşteri, Kreatif ve Medya Brief’leri”, “Yaratıcılık ve Yaratıcı Gelişim”, “Medya Kanallarını Anlamak” ve “Kreatif Fikri Kurgulamak” başlıklarıyla toplam 6 eğitim modülünden oluşuyor. İnteraktif eğitim konuları; e-dersler, videolar, kolay okuma parçaları, ödevler, testler, tartışma grupları gibi yöntemlerle işleniyor.

18 Nisan 2013’te yapılacak ve 3 saat sürecek yazılı sınav Avrupa ve Orta Doğu’da eşzamanlı gerçekleşecektir. Eğitim içeriğinin üyelerimize açık ve ücretsiz olduğu programın sınavına girebilmek için 220 Euro/kişi sınav ücreti ödenmektedir. Programa son kayıt tarihi 11 Nisan 2013’tür.

Detaylı bilgi ve kayıt için: www.eaca.eu/certificate

 

 

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Mayıs 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31