Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

ADSCHOOL ISTANBUL'DA BAHAR DÖNEMİ BAŞVURULARI

Reklamcılık Vakfı ve İstanbul Bilgi Üniversitesi ortaklığında kurulan AdSchool Istanbul 5. öğretim yılında genç profesyonellere destek vermeye devam ediyor. Tüm dünyada geçerli, YÖK’e akredite Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nda BİLGİ’nin akademik gücü, Reklamcılık Vakfı’nın mesleki deneyimiyle bir araya geliyor.

AdSchool Istanbul Hakkında

AdSchool Istanbul, sektör-akademya işbirliğine dayalı örnek bir modeldir. Yetkin akademisyenlerin yanı sıra usta profesyoneller ve Ipsos KMG Araştırma’nın desteği AdSchool Istanbul Pazarlama İletişimi Yüksek lisansı’nı farklı kılmaktadır.

Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’na kimler katılabilir?

Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’na; karilerini marka yönetimi, pazarlama iletişimi alanlarına odaklayan profesyoneller, bu alanlara yönelme hedegini güden ve bağlantılı disiplinlerde lisans eğitimi almış genç mezunlar ve akademyaya dönerek tazelenmek isteyen yetkin profesyoneller katılabilir.

2011-2012 Dönemi İtibariyle Programda Yapılan Önemli Değişiklikler Nelerdir?

AdSchool Istanbul Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nda, önceki yıllara göre daha esnek bir yapı kuruldu. Alanın gerektirdiği iki zorunlu derse ilaveten yeni bir seçmeli ders listesi oluşturuldu. Böylelikle kişisel hedeflere uygun bir karma yapma olanağı sağlandı. Strateji ve yaratıcılık, dijital, marka üst başlıklarında ve BİLGİ 3.0 havuzunda geniş bir seçmeli ders yelpazesi mevcut.

BİLGİ 3.0 Nedir, Nasıl Yararlanılır?

Sayısal mecralar algıları, alışkanlıkları, iş ve alışveriş yapma biçimlerini, yaşam hızımızı, sosyal bağlantı ve network yapılarını, kısaca dünyaya bakışımızı ve dünyayı anlamlandırma biçimlerimizi değiştiriyor. İstanbul Bilgi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde eğitim veren Pazarlama İletişimi, Medya & İletişim Sistemleri ile Bilişim ve Teknoloji Hukuku Yüksek Lisans Programları sayısal dünyanın teknoloji, strateji, pazarlama ve toplumsal/kültürel etki boyutlarını içeren yeni bir ortak ders havuzu oluşturdu: BİLGİ 3.0. Bu dijital havuz, ilgili bölüm katılımcılarına açık.

Başvuru ve kabul takvimi:

Başvuru: 4 Aralık 2011-22 Ocak 2012

Kabul Paneli: 23-27 Ocak 2012

Kabul Bildirimi: 30 Ocak 2012

İdari Kayıt: 30 Ocak-3 Şubat 2012

Ders Kaydı: 6-11 Şubat 2012

Program Başlangıcı: 13 Şubat 2012

Programla ilgili ayrıntılı bilgi için http://www.adschool.bilgi.edu.tr

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Temmuz 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31