Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

STRATEJİ YILDIZLARI KAMPI

Parmak yalatan, damak çatlatan stratejiler !

Türkiye’de ilk kez !

Önemli not:

22 Mayıs'ta başlayan eğitimin kontenjanı dolmuştur.

Yapı

Strateji Yıldızları Kampı, stratejiye kafa yormak isteyenler için tasarlandı. Yaratıcı strateji alanının 16 etkili ismi Strateji Yıldızları Kampı’nda genç stratejistler ve stratejiye kafa yoran genç yöneticilerle buluşacak. Stratejinin mayınlı yollarında yürürken ortaya çıkan engeller, hep birlikte irdelenecek. Eğitim 3 hafta süreli (Çarşamba ve Perşembe günleri 19.00-21.30 arası, Cumartesi günleri 10.00-16.30 saatlerinde, haftada toplam 11 saat, toplamda 33 saat). Stratejiye inananlar, kafa yormak isteyenler, arayın bilgi isteyin. Yerler sınırlı, hızlı davranın:  212 243 93 63 Ömür.

 

Yıldızlar Karması

Strateji Yıldızları Kampı, Haluk Sicimoğlu - BBDO liderliğinde; Akan Abdula - Future Bright, Yelda Aktuna - GS Saatchi ve Zeynep Başaran’ın başkanlığında hazırlandı. Alanın 17 önde gelen ismi ve Kalita Araştırma sürece destek verdi. Katılımcılara strateji ustalarının yaklaşımlarını dikte etmeyeceğiz, onlarca yaklaşımı farklılığı içinde sunarak, katılımcıların özgün modeller geliştirmesine zemin hazırlayacağız.

 

Uygulama

 

Ayıkla!: 22-23 Mayıs 19:00-21:30

              25 Mayıs 10:00-16:30

              

Başkan – Akan Abdula / FutureBright

1.    Strateji hazırlarken, gereğinden fazla veri ile uğraşmak zorunda kalırız. Çeşitli kaynaklardan ve farklı panellerden toplanan niceliksel veriler, hard disklerde büyük yer kaplar. Masa üstü araştırmalar esnasında tonlarca ikincil veri ile karşı karşıya kalırız. Saatlerce süren  odak grup tartışmalarında ve sayısız derinlemesine görüşmeler sonucunda işe yarar az sayıda  içgörü ortaya çıkar. Kısıtlı zamanda çabuk sonuca ulaşabilmek için yaptığımız sokak röportajlarının kayıtlarını izlemek bile zaman alır.

2.    Tüm bunlara ek olarak, günlük hayatımızdaki gözlemler tüketiciler ve markalar hakkında görüşlerimizin şekillenmesine etki eder.

3.    Ayıkla! bölümünde, bilgisayarlarımızda ve zihinlerimizde yer tutan verileri amansızca ayıklayarak, stratejimizi tek bir noktaya odaklamanın yollarını arıyacağız. Ayıklama yaklaşımları, yöntemleri ilgi alanımız olacak.

 

Eğitmenler* – Okay Eğdirici / Alice BBDO, Hilal Birecik, Sevda Çavaş / Kalita, Ebru Edgü / Vizeum

 

İçgörü Yakala!: 29-30 Mayıs 19:00-21:30

                            1 Haziran 10:00-16:30

             

Başkan – Zeynep Başaran / Madalion

Günümüzde herkes ‘sihirli içgörü’yü diline dolamış durumda. Bunun yaratıcı dünyaya açılan kapı olduğunu düşünüyorlar. Ancak içgörü avı, çoğu zaman, samanlıkta iğne arama macerasına dönüşmekte. İçgörü tam buldum derken, avuçlarınızdan kayıp gidiverebilir veya yaratıcı ekip tarafından etkisiz bulunup, yok sayılabilir.

 

İçgörü nedir? Nasıl bulunur? Tüm bu soruları Strateji Yıldızları Kampı’nın İçgörü Yakala ! bölümünde açığa çıkaracağız. Başarılı ve başarısız vakaları inceleyeceğiz, tecrübeli planlamacılar ile birlikte düzenleyeceğimiz atölye çalışmasında çetin bir projeye el atıp, etkili içgörüye hep beraber ulaşmaya çalışacağız. İşten geriye, brieften geriye yürüyen çalışmalarla bu zanaatı güçlendireceğiz.

 

Eğitmenler* – Haluk Sicimoğlu / Alice BBDO, İsmail Seval / Concept, Erol Batislam / Havas, Toygun Yılmazer / TBWA İstanbul, Ebru Algım / Kalita, Bediz Eker / Y&R

 

Ateşle!: 5-6 Haziran 19:00-21:30

               8 Haziran 10:00-16:30

   

Başkan – Yelda Aktuna / Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi

v  İyi bir strateji yönlendirici olduğu kadar, ilham vericidir. İyi bir marka cümlesi, sadece ürünün rasyonel konumunu değil, ruhunu da ifade etmelidir. İyi bir tüketici vaadi cümlesi, sadece bir ürününün rasyonel yararlarını anlatmakla yetinmez, markanın sağladığı tüketim deneyimini, tıpkı bir yönetmen veya edebiyatçı gibi, tüm duygusal boyutlarıyla hissettirir.

v  Hedef kitle, yalnızca bir grup tüketici olarak değil, kendi kültürü ve duygusal çelişkileri olan bir kabile gibi tasvir edilmelidir. Strateji Yıldızları Kampı’nın Ateşle ! bölümünde ilham veren brieflerin nasıl ortaya çıkarıldığını inceleyeceğiz. Rol değişimi gibi pedagojik yaklaşımlarla genç stratejistlerin alet çantasını donatacağız.

Eğitmenler* – Haluk Sicimoğlu / Alice BBDO, Oğuz Savaşan / Rabarba, Karpat Polat / DDB&Co, Viktor Kuzu / Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi, Roda Sezer / Leo Burnett

 

Mentorlar* – Vincent Bouvard, Hakan Senbir / Hakan Senbir Danışmanlık, Onur Erdoğan / Alice BBDO, Emel Göker / Happy People, Ceren Coşkun Sağlam

 

Mekanlar:
SALT Galata - Bankalar Cad. No:11 Karaköy, İstanbul
Urban Station Galata - Şahkulu Mah. Serdar-ı Ekrem Sok. No:15/A, Galata İstanbul

Ücret: 1.850 TL + KDV ( 3 taksitte ödeme imkanı bulunmaktadır)

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Mayıs 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31