Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

PAZARLAMA İLETİŞİMİ SEKTÖRÜNÜN PROFESYONELLERİ İÇİN S.T.E.P. 2012

2000 yılında reklam sektörü olarak önemli bir ilke imza attik.

Genç ve yaratıcı insan kaynağını sektöre kazandırmak ve mesleğin ilk aşamalarındaki gençlerin profesyonel gelişimini hızlandırmak içih S.T.E.P.’i (Sektörün Temel Eğitim Programı) başlattık. Zaman içinde S.T.E.P. genişledi, reklamveren, medya ve hatta medikal S.T.E.P.’ler düzenledik. 10.000’i aşkın sandalye eğitim verdik. Bugün sektörde yönetici ve hatta usta koltuğunda outran pek çok S.T.E.P.’li olduğunu gururla gözlemliyoruz.

S.T.E.P. 12. yılına önemli bir atılımla giriyor.

S.T.E.P. on-line bir yapı kazanıyor. EAC (European Advertising Certifificate) ile yapılan işbirliği çerçevesinde S.T.E.P. katılımcısı olan her ajanstan 2 genç, on-line eğitimi tamamlayıp, sınavını geçerek,  tüm Avrupa ülkelerinde geçerli bir sertifikanın sahibi olabilecek. S.T.E.P.’in on-line omurgası on-site ve güncel eğitimlerle desteklenecek. On-line başlangıç seviyesi/temel bilgileri içerirken on-site, mesleğin yeni konularına odaklanacak.

Her Şey Dahil Paket Fiyat

A-Z Spor Odaklı Pazarlama İletişimi // 2 katılımcı // 1 tam gün

A-Z İzinli Pazarlama // 2 katılımcı //  1 tam gün

A-Z Sosyal Medya // 2 katılımcı // 1 tam gün

A-Z Mobil Pazarlama // 2 katılımcı // 1 tam gün

EAC European Advertising Certificate // 2 katılımcı // 30 saat on-line eğitim + sınav ücreti

Toplam Kurumsal Ücret // 2.750 TL (KDV hariçtir)

 

STEP ON-LINE

S.T.E.P. On-line Kimler içindir?

RD - RV üyesi ajanslarda çalışan, maksimum 2 yıl deneyimli çalışmakta olan, iyi derecede İngilizce bilgisine sahip, giriş seviyesindeki profesyoneller içindir.

EAC Avrupa Reklam Sertifikası // Modüller

1)    Advertising & Communication in Context

2)    Understanding Client Business

3)    Client, Creative & Media Briefs

4)    Creativity and Creative Development

5)    Understanding Media Channels

6)    Implementing Creative Ideas

 

STEP ON-SITE

S.T.E.P. On-Site Kimler içindir?

İletişim ajanslarında, reklamveren firmalarda, pazar araştırma kuruluşlarında ve medya şirketlerinde çalışan, 3 yıl ve üzeri deneyim sahibi profesyoneller içindir.

A-Z’ye Spor Odaklı Pazarlama İletişimi // 23 Şubat 2012

Akademik Danışman

İzzeddin Çalışlar (Kadir Has Üniversitesi)

Konuşmacılar

Azim Uğur Erdal / Ahmet Gülüm / Burak Özgüney (Sportsnet)

Cenk Tüter (Beko)

Burak Gürkan (TFF)

Akış

1. Dünyada spor ve sponsorluk endüstrisi, son eğilimler

2. Türkiye’de spor ve spor odaklı pazarlama iletişiminin geleceği

3. Sponsorluk konusunda bir dünya markası:Beko

4. Spor odaklı pazarlama iletişimi ve kreatif açılımlar

 

A-Z’ye İzinli Pazarlama // DPİD'in katkılarıyla // 28 Şubat 2012

Akademik Danışman

Uğur Özmen (İstanbul Bilgi Üniversitesi)

Konuşmacılar

Emine Pura (DPİD Başkanı)

Ali İlhan Tireli (Napolyon)

Altuğ İnci (Euromessage)

Şebnem Demirel (DirectComm)

Serhat Akkılıç (Project House)

Emre Berk (DPİD Hukuk Danışmanı)

Akış

1. İzinli pazarlama kavramının ortaya çıkışı
2. Kanal bazında izinli pazarlama
3. Ödül kazandıran çalışmalar ve kaçınılması gereken örnekler
4. Müşteri veritabanları, iletişim kanalları ve izinli pazarlama
5. İzinli pazarlamanın hukuki boyutu
6. İzinli pazarlamanın geleceği

 

A-Z’ye Sosyal Medya // 20 Mart 2012

Akademik Danışman

Doç. Dr. Aslı Tunç (İstanbul Bilgi Üniversitesi)

Konuşmacılar

Ercüment Büyükşener (Hayal Akademisi)

Orçun Doğan(Unilever)

Cem Batu (Plasenta)

Akış

1. Sosyal medya nelere kadir? Sosyal medyanın toplumsal ve siyasal kullanımı

2. Sosyal medya üzerinden kampanya nasıl düzenlenir? Geleneksel kampanyalara sosyal medya etkisi

3. Reklamverenlerin sosyal medyaya bakışı

4. Tüketicinin Elindeki Güç: Sosyal Medya

5. Sosyal Medyada Etik Tartışmalar

 

A-Z’ye Mobil Pazarlama// 26 Nisan 2012

Akademik Danışman

Yrd. Doç. Dr. Kaan Varnalı (İstanbul Bilgi Üniversitesi)    

Konuşmacılar

Refik Çağlayan / Evrim Ersoy (4play Digital Workshop)

Gülcan Karaca / Ali Cansun (EVO)

Oğuz Savaşan /  Fırat Ertem (Rabarba)

Akış

1. Mobil reklam ürün portföyü

2. Mobil kanallar ile tüketiciye dokunmak

3. Mobil pazarlama için ürün geliştirme

4. Örnek vakalar ve başarılı uygulamalar

 

Eğitmen özgeçmişleri için tıklayırız.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Eylül 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30