Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

S.T.E.P. 2010

S.T.E.P. 2010 Katılımcı Kurumlar

  • Alice BBDO
  • Altıncı Duyu
  • Art Grup
  • Eczacıbaşı
  • Elan Altavia
  • Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi
  • İş Bankası
  • Lowe
  • Manajans JWT
  • Medina Turgul DDB
  • Pınar
  • Publicis Yorum
  • TBWA \ Istanbul
  • UltraRPM

 

Program

 

 

ANLAMAK ve ANLAMLANDIRMAK: KRİZ

 

12 Ocak 2010 / 10:00-13:00
Değişen Dinamikler ve Yeni Tüketici Alışkanlıklarını Anlamak / Tüketici Güven Endeksi: (Reklamveren, Reklam Ajansları, Araştırma Firmaları, 3+ Yıl Deneyimli Profesyoneller)

Meliha Okur (Sabah Gazetesi)
Doç. Dr. Erhan Aslanoğlu (Marmara Üniversitesi)
Vural Çakır (Ipsos KMG)

14 Ocak 2010 / 10:00-13:00
Recession and the New Business: (Reklam Ajansları, Üst Düzey Yöneticiler)

Mickey Denehy (EACA)

 

ANLAMAK ve ANLAMLANDIRMAK: YARATICILIĞIN UFUKLARI / SINIRLARI

 

21 Ocak 2010 / 10:00-13:00
Reklamcılığı Yönlendiren Yeni Kampanya Hikayeleri: (Reklamveren, Reklam Ajansları, Araştırma Firmaları,
3+ Yıl Deneyimli Profesyoneller)

Özge Yılmaz (Alametifarika)
Toygun Yılmazer (TBWA)
Viktor Kuzu (Medina Turdul DDB)

26 Ocak 2010 / 10:00-13:00Creative Idea Generation and Judgement- 1: (Reklam Ajansları, Yaratıcı Yönetmenler)

Steve Henry (EACA)

27 Ocak 2010 / 10:00-13:00Creative Idea Generation and Judgement- 2: (Reklam Ajansları, Yaratıcı Yönetmenler)

Steve Henry (EACA)

09 Şubat 2010 / 10:00-13:00
Yaratıcılığın Ufukları / Sınırları: (Reklam Ajansları, 3+ Yıl Deneyimli Kreatifler)

Karpat Polat (DDB & Co.)
Yaşar Akbaş (Markom / Leo Burnett)

 

ANLAMAK ve ANLAMLANDIRMAK: DİJİTAL DÖNÜŞÜM

 

23 Şubat 2010 / 10:00-13:00
Teknoloji Yönetimi: (Reklamveren, Reklam Ajansları, Araştırma Firmaları
3+ Yıl Deneyimli Profesyoneller)

Orhan Göksal (Teknoloji Yöneticisi)

25 Şubat 2010 / 10.00-13.00Dijital Reklamın Geleceği: (Reklamveren, Reklam Ajansları, Araştırma Firmaları
3+ Yıl Deneyimli Profesyoneller)

Hakan Birgül (Manadigital)
Uğur Şeker (IAB Türkiye)

 

ANLAMAK ve ANLAMLANDIRMAK: REKLAMVEREN

 

09 Mart 2010 / 10.00-13.00Farklı Sektörlerde Marka Yönetim Modelleri: (Reklamveren, Reklam Ajansları, Araştırma Firmaları, 3+ Yıl Deneyimli Profesyoneller)

Aslı Alıveren (Finansbank)
Başak Kluznick (Ülker)
Duygu Alptekin (Stratejik Marka Yönetimi Danışmanı)
Zeynep Yalım Uzun (Unilever)

11 Mart 2010 / 10.00-13.00
Ajans ve Yaratıcı Süreç Yönetimi: (Reklamveren, Reklam Ajansları, Araştırma Firmaları, 3+ Yıl Deneyimli Profesyoneller)

Duygu Alptekin (Stratejik Marka Yönetimi Danışmanı)

 

KATILIM ÜCRETLERİ

 

RV – RD Üyesi Ajanslar için: 1.500 TL + KDV

Reklamveren Firmaları ve Araştırma Şirketlerine Özel Katılım için: 1.000 TL +KDV

Katılımcı firmalar her seansa üçer kişi gönderme hakkına sahiptir.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Ağustos 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31