Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

S.T.E.P. 2011 // EACA DESTEĞİYLE

BEŞ GÜNCEL BAŞLIKTA PAZARLAMA İLETİŞİMİ

 

Winning with Procurement
Rosie Doggett (EACA)

Rosie Doggett

Procurement is increasingly involved with marketing –on pitches, fee negotiations, rosters, contracts and general costs. This course helps agency employees to understand why procurement people behave as they do; their corporate responsibilities through to commercial motivations and gives some practical advice to help agency manager win with procurement.

Eğitim 8 Mart 2011’dedir, reklam ajanslarındaki yöneticilere açıktır.

Sunum Dili İngilizce’dir.

17 Mart 2011 – Account Handling Skills and Running International Business // Paul Burns (10:00-13:00)

Paul Burns

This course covers the key skills needed to develop great account handling capabilities and helps attendees develop the skills they need to become modern, professional account handlers.
The course covers key areas from winning the trust of clients, managing their creative and timing expectations, to managing cost control and effective client communication. The course looks at the requirements of running international business in local markets and ensures delegates understand both the wider context of such business but also the expectations placed on local agencies working within a network context.

Eğitim 17 Mart 2011’dedir, reklam ajanslarındaki 3+ yıl deneyimli profesyonellere açıktır.

Sunum Dili İngilizce’dir.

17 Mart 2011 – İyi Bir Müşteri İlişkileri Yöneticisi misiniz, Yoksa Dünya Standartlarında Bir Müşteri İlişkileri Yöneticisi misiniz? // Meral Akyel (14:00-17:00)

Meral Akyel

Bu eğitim, uluslararası firmaların markalarına yönelik olarak, müşterinin güvenini kazanmak, yaratıcılık ve zamanlama konusundaki beklentileri karşılamak, maliyet-efektif çalışmak ve etkili müşteri iletişimini yönetmekle ilgili konuları kapsayacaktır. Uluslararası müşterilere sahip ajansların, network iletişim stratejileri ile yerel dinamikler arasında kuracakları dengeler ve stratejik ihtiyaç noktaları ele alınacaktır. Eğitimci Meral Akyel, Paul Burns’un aynı gün gerçekleştireceği eğitimin kısa bir özetini de yapacaktır.

Eğitim 17 Mart 2011’dedir, reklam ajanslarındaki 3+ yıl deneyimli profesyonellere açıktır.

Sunum Dili Türkçe’dir.

 

24 Mart 2011 – Grow Your Business with Digital // Steve Greensted (10:00-13:00)

Steve Greensted

Its purpose is to explore and debate the integration of digital marketing with above the line advertising. Attendees will gain a clear undertstanding of the global scale and velocity of the digital marketing revolution, and will hear client attitudes, which in most caese illustrate the need for agencies to embrace swiftly digital marketing as part of their service to their clients.

Eğitim 24 Mart 2011’dedir, reklam ajansları ve reklamveren firmalardaki 3+ yıl deneyimli profesyonellere açıktır.

Sunum Dili İngilizce’dir.

25 Mart 2011 – Yeni Nesil Marka İletişimi:Dijital Pazarlama // Yrd. Doç. Dr. Kaan Varnalı (10:00-13:00)

Kaan Varnalı

Bu etkinlikte dijital devrimin marka iletişimi üzerindeki etkileri incelenecek ve yeni nesil tüketicilere ulaşmak için dijital mecraların giderek artan önemi üzerinde durulacaktır. Katılımcılar, dijital pazarlamanın iletişim paradigmasını nasıl değiştirdiğini ve bu değişimin pazarlama felsefesi üzerindeki etkilerini vakalar üzerinden etraflıca tartışma ve içselleştirme fırsatı bulacaklardır.

Eğitim 25 Mart 2011’dedir, reklam ajansları ve reklamveren firmalardaki 3+ yıl deneyimli profesyonellere açıktır.

Sunum Dili Türkçe’dir.

 

29 Mart 2011 – Marketing Communications Tools and Developing a Strategic Communications Plan // Jonathan Taylor (10:00-13:00)

Jonathan Taylor

This workshop is ideal for all marketing communications professionals, whether they work in marketing services agencies and consultancies or client marketing companies.

It is an interactive programme that enables delegates to gain an insight an practical experience of putting together a strategic marketing communications plan.

Eğitim 29 Mart 2011’dedir, reklam ajansları ve reklamveren firmalardaki 3+ yıl deneyimli profesyonellere açıktır.

Sunum Dili İngilizce’dir.

29 Mart 2011 – Pazarlama İletişimi:Stratejik İletişim Planı Geliştirmek // Serfinaz Altun (14:00-17:00)

Serfinaz Altun

Bu eğitimde, pazarlama iletişiminin dinamiklerini tanımlayacak, stratejik iletişim planı geliştirilmesindeki aşamaları hakkında bilgi verecek, başarılı örnekler aktarılacaktır. Eğitimci Serfinaz Altun, Jonathan Taylor’ın aynı gün gerçekleştireceği eğitimin kısa bir özetini de yapacaktır.

Eğitim 29 Mart 2011’dedir, reklam ajansları ve reklamveren firmalardaki 3+ yıl deneyimli profesyonellere açıktır.

Sunum Dili Türkçe’dir.

31 Mart 2011 – Leading Teams for High Performance // Paul Arnold (10:00-13:00)

Paul Arnold

This course is designed for all those who lead a team or who will  shortly be promoted to such a role. The coruse will consider how to give clear vision and direction to a team as well as clarifying the characteristics of high performing teams. The course will help individuals deal with team dynamics and interactions and will enable individuals to determine ways to keep their teams refreshed and renewed.

Eğitim 31 Mart 2011’dedir, reklam ajansları ve reklamveren firmalardaki yöneticilere açıktır.

Sunum Dili İngilizce’dir.

 

KATILIM ÜCRETLERİ

RV – RD üyesi ajanslara özel paket fiyat: 2.500 TL + KDV
Reklamveren firmalarına özel seans bazlı katılım: 500 TL+KDV
Tüm katılımcı firmalar her seansa ikişer çalışanlarını gönderme hakkına sahiptir.

*The European Association of Communications Agencies

Reklamcılık Vakfı - İstiklal Cad. No:203 Beyoğlu / İstanbul
Tel: 0212 243 93 53
omur@rv.org.tr

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Mayıs 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31