Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

ÇITIR FİKİR'DE GÜZ BRIEF'İ

Çıtır Fikir Career Express 365

Ürün: Career Express, Coca-Cola Türkiye’nin staj programlarına özel İK markası. Bu markanın altındaki iki üründen biri Career Express 365 ise bir yıllık bir entegre staj programı. Program, Coca-Cola’nın temel İK prensiplerine uygun olarak, gençlerin gerçek projeler üzerinde, gerçek ekiplerle, gerçek deneyim kazanmalarını hedefliyor. Coca-Cola stajyerleri, deneyimli bir çalışan gibi sorumluluk alıyor ve itibar görüyor.  Biz bu brif ile, ürünümüzün temel “gerçekçilik” karakteristiğine uygun olarak iletişiminin de gerçek içgörü sahibi üniversitelilerce tasarlanmasını amaçlıyoruz.

Hedef kitleyi yakından tanıyalım: İstanbul’da okuyan, okudukları bölümden bağımsız olarak Coca-Cola bünyesinde kendine bir gelecek gören, haftanın en az 3 günü çalışabilecek, üniversite 4. sınıfa başlayacaklar veya master öğrencileri. Yaptığımız araştırmalara dayanarak bu gençleri üç grupta segmente edebiliriz;

Çekingenler: Coca-Cola’nın kendilerini staja kabul etmeyecek kadar “uzak” olduğunu düşünüyorlar. Önyargılarını değiştirmek ve “evrensel düşünebilen ve kendini geliştirmeye açık her üniversitelinin Coca-Cola içinde mutluluğu bulacağını” bilmelerini istiyoruz.

Kısayolcular:  Bir yıllık bir programı çok uzun ve böyle bir stajı zaman kaybı olarak görüyorlar. Biz, bu gençlerin (kolaycılık yapanlar hariç) Career Express 365’in uzun vadede çok değerli bir kısayol olduğunu düşünmelerini istiyoruz, çünkü bu program bir an bile vakit kaybettirmeden, gençlerin iş hayatına girmelerini sağlıyor.

Rekabetçiler:  Seçilmiş üniversitelerin parlak gençlerinin oluşturduğu bu gruba, okul yıllarında pek çok önemli şirket teklif götürdüğü için bu gençler şirket kültürlerini değil kendilerine yapılan teklifleri yarıştırma eğiliminde. Biz bu kitleye “daha iyi paket”lerle gitmek yerine, onların kendi kariyerleri için en iyi “ilk adım”ı seçmeleri yönünde ilham verecek iletişimler yapmayı planlıyoruz. Çünkü ilk adımın, iş hayatını sevmek için çok kritik olduğunu ve Coca-Cola’nın pek çok şirketten tatmin edici bir iş ortamı sunarak ayrıştığını düşünüyoruz.

Konumlama: Coca-Cola’nın kazanma kültürünün parçası olmak size kariyerinizi çok daha hızlı geliştirmek için ilham verecek  (being a part of Coca-Cola’s winning culture will inspire you to fast forward you career)

Ne istiyoruz?: Bu programın öğrenciler arasında bilinirliğini artırmak, kurumsal rekabette Coca-Cola farkını yaratmak ve Coca-Cola’yı şirket olarak daha ulaşılabilir kılmak.

Kullanılacak kanallar: Kampüs içi medya ve aktivasyon, dijital (sosyal medya-mobil- internet)

Yarışma başvuru dönemi: 14 Kasım - 16 Aralık 2011

Sonuçlar: 17 Ocak 2012

Katılım koşulları için tıklayınız.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Ağustos 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31