Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

ÇITIR FİKİR YARIŞMASI - NESTLE

Çıtır Fikir Logo

23 yaşından küçük müsünüz?
Üniversite 4. sınıfta mı okuyorsunuz?
Sektörle tanışmak mı istiyorsunuz?

O halde bu yarışma tam SİZE göre!

Birinciye; RV yönlendirmesiyle staj görme ya da “asistanlık” programı kapsamına alınma fırsatı ve 1 iPAD!

"Çıtır Fikir"lerin toplanma süreci tamamlandı. Kazanan fikir; 7 Şubat haftası açıklanacak!

 

Bu ayın brief'i*

 

Ürün: Nestle Sıcak Çikolata. Tadıyla, kokusuyla, kıvamıyla hedef kitlesi gençlerden tam not almış durumda. Ancak problemi, bilinirliğinin düşük olması.

Hedef kitleyi yakından tanıyalım: 17-22 yaş aralığındaki gençler. Çikolata seven, trendleri takip eden, sosyal ortamlardan keyif alan ve kendilerine özel bir dünyası olan kişiler. Onlar sıcak çikolatayı "trendy" bir içecek olarak görüyorlar. Özellikle, keyifli / uzun arkadaş sohbetlerine çok yakıştırıyorlar.

Konumlama: "Sıcak çikolatadan beklediğiniz her şey Nestle Sıcak Çikolata'da; Nestle Sıcak Çikolata, tam kıvamında"

Ne istiyoruz?: Nestle Sıcak Çikolata'nın gençler arasında popülerleşmesini sağlamak için, herkesin birbirine göndermeye can atacağı bir viral –film/storyboard ya da senaryo olabilir- hazırlayalım.

* İlk aya özel olarak yarışma iki aylık süreçte tamamlanacaktır.

 

Başvurular

 

19 Aralık 2010 – 28 Ocak 2011 tarihlerinde bu sayfadan yapılabilir.

 

Kazananın Duyurusu

 

7 Şubat 2011 tarihinde bu sayfada duyurulacaktır.

Katılım koşulları için tıklayınız.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Temmuz 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31