Reklamcılık Vakfı

ETKİNLİKLER

ÇITIR FİKİR - REXONA

23 yaşından küçük müsünüz?
Üniversite 4. sınıfta mı okuyorsunuz?
Sektörle tanışmak mı istiyorsunuz?

O halde bu yarışma tam SİZE göre!

Birinciye; RV yönlendirmesiyle staj görme ya da “asistanlık” programı kapsamına alınma fırsatı ve 1 iPAD!

Ürün: Rexona Teens. Tasarımı ve kokusuyla sadece genç kızlara özel bir ürün. Kategoriye yeni giren ilk kullanıcılar icin Rexona ile bağ yaratmak önemli.

Hedef kitleyi yakından tanıyalım: Ana hedef kitle 14- 17 yaş arası genç kızlar. Hayatı dolu dolu yaşamak istiyorlar ve yeni maceralara acıklar. spontan yaşam hayatlarının önemli bir parcası. Hayatlarının yetişkinlerden cok daha farklı olduğunu düşünüyorlar. Bir hayali yaşamak istiyorlar. TV’de popüler bir show’a katılmak, konserde dans etmek gibi büyük hayalleri var.

Konumlama: Terlemekten korkma, eğlenmene bak!

Ne istiyoruz?: Rexona Teens ürününü genç kızların, günlük bakım ritüellerinin bir parcası haline getirmek.

Kullanılacak kanallar: Dijital (sosyal medya)-mobil- aktivasyon

Yarışma dönemi: 16 Şubat – 14 Nisan 2011
Son başvuru tarihi: 14 Nisan 2011
Kazananın duyurulması: 25 Nisan 2011 haftası

Katılım koşullarını öğrenmek için tıklayın.

Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Mayıs 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31