Reklamcılık Vakfı (RV)

Reklamcılık Vakfı, pazarlama ve iletişim alanında bilgi üretmek, ilişkiler ağı geliştirmek amacıyla çalışan bir STK’dır.

Vakfın paydaşları üniversiteler / öğrenciler, markalar / reklamverenler, ajanslardır.

Reklamcılık Vakfı, iletişim alanına ilgi duyan gençlerin yakından tanıdığı bir STK. On yıllardır nitelikli parlak gençlerin sektöre girme süreçlerinde yanlarında oldu, kılavuzluk yaptı. İletişimin iş kollarını, uygulamalarını, gençlere tanıtacak üniversite kulüpleri ve fakültelerle dirsek dirseğe çalışarak yarar üretti.

RV; staj programlarından oryantasyonlara, sertifikalardan yüksek lisans programlarına varana dek her düzlemde etkinlik yapmayı sürdürmektedir.

Reklamcılık Vakfı hakkında daha fazla bilgi için
www.rv.org.tr - rv@rv.org.tr - nilufer@rv.org.tr - 0212 243 93 53


Hedef pazarlama iletişimindeki farklı disiplinleri, meslekleri gençlere tanıtmak. iki hafta süreli, çok kapsamlı bir oryantasyon programı. Bu yılın özel odağı yeni nesil ajanslar, yeni iş kolları. Google'ın desteğiyle...

Başvuru: Ocak 2017
Ücret: 75 TL
Eğitim tarihi: Şubat 2017


Hedef yaratıcı gençleri, farklı alanlardaki yaratıcı ustalarla tanıştırmak. Müziği, eğlenceyi, yaratıcılığı buluşturmak. Gençler, dosya, instagram hesabı, youtube kanalı vb. her tür ortamdaki işlerini ustalara gösterip yorumlarını alıyor.

Başvuru: Eylül 2017
Ücret: Ücretsiz
Eğitim tarihi: Kristal Elma Festivali (Ekim 2017)


RV’nin pedagolojik geliştirme ve test sürecine katkı sağladığı EAC 13 Avrupa ülkesi tarafından ortaklaşa yürütülen bir mesleğe giriş eğitimi ve sınavı. Sertifikanın uzun vadeli amacı işgücü mobiliesi. Adaylar 30 saatlik online eğitime katıldıktan sonra uygulanan sınava katılıyor.

Başvuru: Ocak 2017’dan itibaren
Ücret: RV üyesi ajanslar 250 Euro,
       diğer kurumlar 500 Euro.
Sınav tarihi: 26 Nisan 2017

Sabancı Üniversitesi ve Reklamcılık Vakfı ortaklığında yürütülen bu yüksek lisans programı üç dönemdir sürüyor. Programın üç önemli yapısal özelliği var:

a) Action Learning: Eylem yoluyla öğrenmeye dayalı programın stratejik içerik ortağı Procter & Gamble. Ayrıca onlarca yerli/yabancı marka da programa destek veriyor. Öğrenciler kuram ile uygulamayı içiçe deneyimliyor. Brand Action Project uygulamaları gerçek/güncel markaların sorunları üzerinde çalışmayı sağlıyor.
b) Tüketiciyi anlamak: Program tüketiciyi anlamak ve yanıtlamak için özel bir gayret gösteriyor. İçgörü bulmanın yolları, marka sosyolojisi gibi bootcamp'ler ile derinlemesine çalışma alanları var.
C) Tüketici markaları başta olmak üzere, KOBİ’lerde markalaşma, B2B markaları, kar amacı gütmeyen markalar dahil marka olgusu tüm boyutlarıyla ele alınıyor.

Marka Pratiği Yüksek Lisans programıyla markaların beklentileriyle, genç yöneticilerin donanımlarını eşleştirmek ve marka ekonomisine yetişmiş insan gücü kazandırmak amaçlanıyor.

2017 Uygulaması

Başvuru: 2017-2018 eğitim dönemi başvuruları Ocak 2017'den itibaren yapılabilecek.
Ücret: 2016– 2017 dönemi katılım ücreti KDV dahil 30.000 TL olarak gerçekleşmişti, yeni fiyatlar Ocak ayında açıklanacak.
Derslerin Başlangıcı: Ekim 2017

Kimler Katılabilir:

  • Kurumların satış ve pazarlama bölümlerinde marka yönetimi ve pazarlama alanında çalışan ve bu alanda kariyerini güçlendirmek isteyen +2 yıl deneyimli genç yöneticiler
  • Şirketlerde inovasyon ve strateji odaklı çalışan, teknoloji/mühendislik alanındaki donanımını tüketici/içgörü bilgisiyle pekiştirmek isteyen genç yöneticiler
  • Satış, finans gibi alanlarda görev yapan, marka yönetimi uzmanlığı kazanmak isteyenler
  • Yeni mezun, marka yönetimi alanında görev almaya, uzmanlaşmaya kararlı gençler

http://markapratikleri.sabanciuniv.edu/

Ajans, reklamveren, medya ve dijital ayrımı yapmayan stratejik düşünce kampı, stratejinin her iş kolunda geçerli, önemli bir yetkinlik seti olduğuna dayanan bir eğitim.

Erol Batislam/Havas, Toygun Yılmazer/TBWA\İstanbul ve Nüzhet Algüneş/BPN liderliğinde.

“Zamanı Oku, Tüketiciyi Anla, Markayı Yaşa, Değer Kat ve Hesap Ver” modülleri işlenecek. Interaktif eğitime 30’a yakın strateji ustası destek verecek. Katılımcılar ekip çalışması yaparak, öğrendiklerini pekiştirecek.

2017 Uygulaması

Başvuru: Haziran – Temmuz 2017 sonuna kadar
yapılacak erken kayıtlarda ücret 1.450 TL + KDV’dir.
Ücret: 1.700 TL + KDV
Eğitim tarihi: Ekim 2017

Kimler Katılabilir:

  • Marka yöneticileri, ABM, BM
  • Stratejik Planlama yöneticileri, 1 – 5 yıl deneyimli
  • Araştırma şirketi yöneticileri, 1 – 5 yıl deneyimli
  • Medya planlamacılar, 1 – 5 yıl deneyimli

Bir yaratıcılık eğitimi. Bol oksijenle ciğerleri doldurmak ve tazelenmek için. Kreatif, medya, dijital, reklamveren, her kanattan herkesin yaratıcılık hakkında bilmesi ve deneyimlemesi gerekenler bu eğitimde.

1- Kalıpları, kırmak, yaratıcılığın önündeki engelleri tanımak
2- Yaratıcı düşünce süreci, yaratıcılığın süreçteki yeri
3- Yaratıcılığı değerlendirme kriterleri
4- Brief x yaratıcılık – briefi yaratıcı yazabilmek, yaratıcı brief yazabilmek
5- Gündelik yaşamla içiçe yaratıcılık, farklı yaratıcı üretimler, sanatçı atölyeleri, zanaatkarların üretim alanları, farklı yaratıcı disiplinlerden elde edilecektir.

2017 Uygulaması

Başvuru: Ocak - Şubat sonuna kadar yapılacak erken
kayıtlarda ücret 1.450 TL + KDV’dir.
Ücret: 1.700 TL + KDV’dir.
Eğitim tarihi: Nisan 2017
Kimler Katılabilir: Her kanattan 3 + yıl deneyimli kişiler

Berghs School of Communication, Cannes Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde 4 kez “Dünyanın En İyi Reklam Okulu” seçildi. Reklamcılık Vakfı, kurumun online eğitimlerini Türkiye'ye sunuyor. Eğitim I: The Future of Marketing 3 haftalık, İngilizce on-line eğitim. Haftada 5 saatlik çalışma yükü getirmekte. Online içerik, canlı hangout seanslarıyla desteklenmekte. “Insight, Tools ve Trends” başlıklı modül içeriklerini, Berghs School of Communications Strategic Insight Başkanı Jaokim Thulin ve katılımcılar birlikte yorumluyor.

www.rv.org.tr
http://www.berghs.se/en/om-oss/om-berghs

2017 Uygulaması

Ücret: 3.000 TL + KDV’dir. RD – RV üyelerine özel indirim uygulanır.

Eğitim tarihi: Mart 2017

Kimler Katılabilir:
- Marka yöneticileri, ABM, BM
- Stratejik Planlama yöneticileri, 1 –5 yıl deneyimli
- Araştırma şirketi yöneticileri, 1 – 5 yıl deneyimli
- Medya planlamacılar, 1 – 5 yıl deneyimli

MediaSummit 2017

Medyayı Düşünenler, Planlayanlar, Yönetenler ve Markalar Buluşuyor

Media Summit üç yıl önce başladı ve Türkiye’de önemli bir ilk. Hatta medya planlama alanının tek etkinliği, Reklamverenler Derneği işbirliğiyle ve medya ajansları evsahipliğinde yürütülüyor. Medya bütçeleri milyar USD’lere ulaşır rekabet artarken; medya planlama ve satın alma ajansları, reklamverenler, medya kuruluşları ve akademya, marka ve medya dünyasının kesişimindeki konuları kapsamlı biçimde ele alma ihtiyacı da büyüyor.

Geçen yıl Zorlu Performans Sanatları Merkezi'nde yapılan iki günlük etkinlikte 20 seans, 46 konuşmacı yer aldı.

Başvuru: Erken kayıt indirimi için bizi arayın.
Ücret: 700 TL + KDV’dir. RVD, RD ve RV üyelerine 575 TL + KDV’Dir.
Program tarihleri: Haziran 2017

Kimler Katılabilir: MediaSummit, başlangıç seviyesi eğitimler, ilham veren seanslar, master class programları olmak üzere farklı deneyim/donanım seviyelerini içeren programlar sunmaktadır.
http://mediasummit.com.tr/

Cannes Genç Aslanlar Türkiye Elemeleri 2017

Türkiye temsilciliğini Hürriyet’in üstlendiği, Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali’nin genç profesyonellere yönelik bu bölümü, 30 yaş ve altı pazarlama iletişimi profesyonellerine açıktır.

Kategoriler: Film, basın, medya, pazarlama, siber, PR

Kayıt ücreti: 250 TL + KDV

Cannes Academy

Cannes Academy, Akmerkez Young Lions Zone'da, 30 yaş altı iletişim sektörü profesyonelleri için gerçekleştirilecek, yaratıcılığa vurgu yapan eğitimler ve buluşmaları kapsayacaktır.

Akademi programına ilişkin detaylı bilgiler Ocak 2017 itibariyle web sitemizden duyurulacaktır.