Reklamcılık Vakfı

RV YAYINLARI

Reklamcılığa ilk adımınızı nasıl atarsınız?

EFFIE

EFFIE 1

EFFIE KAZANANLAR KİTAP DİZİSİ

Ne Amaçla Hazırlanır?

Reklamcılar ve Reklamverenler Derneği tarafından 2005 yılından bu yana düzenlenen EFFIE, Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması;

  • Marka oluşturma, yönetme ve yaratım süreçlerinin yönetimini, reklamın sonuç almasına yönelik işbirliğini güçlendirir;
  • Reklamın sonuç alan, hesaplanabilir bir enstrüman olduğunu kamuoyu dikkatine sunar;
  • Ölçümlemeye dayalı, istikrarlı reklam yatırımını özendirir.

EFFIE Kazananlar kitap dizisinde ise, "marketing challenge" olgusuna odaklanan bu yarışmalarda ödül kazanan vakalar biraraya getirilir:

  • Vakalar, pazarlama iletişim çevreleri ve öğrencilerine yönelik olarak yazılır, akademik ortam ve sektör içi buluşmalarda önemli bir eğitim enstrümanı olarak değerlendirilir.

Uygulama

  • Bugüne kadar kitap dizisinde EFFIE Kazananlar 2005 – 2007 – 2009 -2011 olarak 4 ciltte topladı.
  • EFFIE 2005'te 20, 2007'de 34, 2009'da 36 ve 2011’de 43 vaka kitaplaştırıldı.
  • Vakalar, Türkiye'nin farklı şehirlerindeki üniversitelerde ders kitabı olarak okutuldu.

4. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması Mart 2011'de düzenlenecek...

Kazananlar

Kazananlar

I. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması/2005

2005 senesinde ödül kazanmış 20 pazarlama vakası.
Effie Yarışması kazananlardan, pazarlama – iletişim sektörü ve öğrenciler için bir referans kitap.
I. Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği işbirliği ile 2005 senesinde gerçekleştirildi.
Kitabın sunuş yazısında da belirtildiği gibi "Effie ödül töreniyle başlayan bir süreçtir, hem bir yarışma hem bir eğitim aracıdır, sektörel bilgi alışverişi ve paylaşımdır". Bu inançlakazanan vakalar, reklamveren – reklam ajansı ve araştırma kuruluşları tarafından; pazarlama iletişim çevreleri ve öğrencilerine yönelik olarak yeniden gözden geçirildi.
Vakalar, yarışma jürisi dönem başkanı Atilla Aksoy rehberliğinde, marka ruhuna uygun bir dille, eğitsel yönüne ağırlık verilerek hikayeleştirildi, KAZANANLAR isimli kitapta bir araya getirildi.
Reklamcılık Vakfı Yayınları, 2006, 296 s., 25 YTL
Barkod 9789759823917
ISBN 975-98239-1-8
Kazananlar

Kazananlar

II. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması/2007

2007 senesinde ödül kazanmış 34 pazarlama vakası.
Effie Yarışması kazananlardan, pazarlama – iletişim sektörü ve öğrenciler için bir referans kitap.

II. Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği işbirliği ile 2007 senesinde gerçekleştirildi.

Kitabın sunuş yazısında da belirtildiği gibi “Effie bir yarışmadan çok öte, değerli bir eğitim enstrümanı.” Bu inançla kazanan vakalar, reklamveren – reklam ajansı ve araştırma kuruluşları tarafından; pazarlama iletişim çevreleri ve öğrencilerine yönelik olarak yeniden gözden geçirildi.

Vakalar, İsmet Uçarlı editörlüğünde, KAZANANLAR isimli kitapta bir araya getirildi.

Reklamcılık Vakfı Yayınları, 2008, 412 s., 45 YTL
Barkod 9789759823931
ISBN 975-98239-3-1
Kazananlar

Kazananlar

III. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması/2009

2009 senesinde ödül kazanmış 36 pazarlama vakası.
Effie 2009 kazananlarından, pazarlama – iletişim sektörü ve öğrenciler için bir referans kitap.

III. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği işbirliği ile 2009 senesinde gerçekleştirildi.

Kitabın sunuş yazısında da belirtildiği gibi “Effie öncelikle bir yarışmaysa da, aynı zamanda çok değerli bir eğitim aracı, reklam yatırımlarının geri dönüşünü kanıtlayan en önemli enstrüman.” Bu inançla kazanan vakalar, reklamveren – reklam ajansı ve araştırma kuruluşları tarafından; pazarlama iletişim çevreleri ve öğrencilerine yönelik olarak yeniden gözden geçirildi.

Vakalar, KAZANANLAR isimli kitapta bir araya getirildi. I. ve II. Effie Kazananlar kitaplarıyla birlikte tüm kitapçılarda.

Reklamcılık Vakfı Yayınları, 2009, 416 s.
Barkod 9789759823986
ISBN 978-975-98239-8-6
Kazananlar

Kazananlar

IV. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması/2011

2011 senesinde ödül kazanmış 43 pazarlama vakası.
Effie 2011 kazananlarından, pazarlama – iletişim sektörü ve öğrenciler için bir referans kitap.
IV. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği işbirliğiyle 2011 senesinde gerçekleştirildi.
Kazanan vakalar, reklamveren – reklam ajansı ve araştırma kuruluşları tarafından; pazarlama iletişim çevreleri ve öğrencilerine yönelik olarak yeniden gözden geçirildi. Kitabın sunuş yazısında da belirtildiği gibi “Kitapta Türkiye’de pazarlama challenge’ına sahip en seçkin kampanyalar-markalar yer alıyor. Akademik dünya açısından değerine bakarsak, bu kitap, etkisi kanıtlanmış en taze vakaları içeriyor.”
Reklamcılık Vakfı Yayınları, 2012, 411 s., 45 YTL
Barkod 978605-6263705
ISBN 978-605-62637-0-5
Kazananlar

Kazananlar

V. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması/2013

2013 senesinde ödül kazanmış 43 pazarlama vakası.
Effie 2013 kazananlarından, pazarlama – iletişim sektörü ve öğrenciler için bir referans kitap.
V. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği işbirliğiyle 2013 senesinde gerçekleştirildi.
Kazanan vakalar, reklamveren – reklam ajansı ve araştırma kuruluşları tarafından; pazarlama iletişim çevreleri ve öğrencilerine yönelik olarak yeniden gözden geçirildi.
18 altın, 13 gümüş, 12 bronz ödüllü toplam 43 kampanyanın başarı öyküleri EFFIE 2013’te!

Reklamcılık Vakfı Yayınları, 2013, 411 s., 45 YTL
ISBN 978-605-62637-2-9
Yükleniyor...
ETKİNLİK TAKVİMİ
Eylül 2017
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30