20 eğitmen eşliğinde 28 saatlik hızlandırılmış eğitim!
5+ yıl deneyimli ajans ve reklamveren yöneticilerinin hedeflendiği eğitim programı reklamcılığın ATL/BTL olarak ayrıldığı günlerden, bütünüyle dijitalleştiği günümüze kadar uzanan süreçte; kendini sürekli olarak güncelleme gereksinimi hisseden yöneticilere hızlı ve etkili biçimde yanıt verdi. Satın alma ve marka bilinirliği aşamalarında güncellemek isteyen profesyonellerin katılımıyla gerçekleştirilen Hızlı Şarj, hem Google Türkiye kadrolarından, hem de Reklamcılık Vakfı’nın içeriğinde birlikte çalıştığı medya, kreatif, dijital pazarlama, data araştırma, data analiz ve müşteri deneyimi danışmanlık firmalarından eğitmenler eşliğinde tamamlandı.
Programın ana başlıkları şöyle incelendi;
Yeni Dijital Reklam Ekosistemi
Data Odaklı Yaratıcılık
İçerik – strateji, Youtube ekosistemi, gerçek zamanlılık
Performans Pazarlama
Sosyal Medyaya Yeni Bakış ve Workshop
Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.