etkinlikler / hızlı şarj eğitimleri | omnichannel pazarlama

Hızlı Şarj Eğitimleri | Omnichannel Pazarlama

Bir Marka Bin Mecra:

Omnichannel Pazarlama Dünyasında Etkili Marka Yönetimi Eğitimi


Günümüzün hızla değişen pazarlama dünyasında, markaların tüketicilerle her temas noktasında tutarlı ve etkili bir iletişim kurması büyük önem taşıyor. Reklamcılık Vakfı tarafından düzenlenen Omnichannel Eğitimi, bu alanda kendini geliştirmek isteyen profesyoneller için hızlı şarj niteliğinde bir öğrenme deneyimi sunuyor. Farklı pazarlama disiplinlerinden gelen profesyonellerin omnichannel stratejileri hakkında temel bilgiler edinmesini, modern yaklaşımları iş süreçlerine entegre etmesini ve tüketici deneyimini nasıl optimize edebileceğini öğrenmesini amaçlıyor. Eğitim boyunca, teorik bilgilerin yanı sıra pratik uygulamalar, vaka analizleri ve grup tartışmalarıyla zenginleştirilmiş bir içerik sunulacak.


Tarih: 14-15 Nisan 2025

Yer:  WPP Konferans Salonu, Büyükdere Cad. No:127 K:2 Astoria AVM, İstanbul


Kimler Katılmalı?

Orta seviye müşteri ve ajans çalışanları

Modern ve bütünleşik marka iletişimi stratejilerini hızlıca öğrenmek isteyen profesyoneller

Küçük ve orta ölçekli şirket yöneticileri

Yeni reklamverenler ve pazarlama alanında kariyer hedefleyenler


Program İçeriği:


14 Nisan 2025 Pazartesi

10:00 - 10:45 | Omnichannel Pazarlama’ya Genel Bir Bakış

İsmail Seval (Chief Strategist, SSW)

Aslıhan Anarat Çötelioğlu (Strategy & Business Development Managing Director, WPP Turkey)


10:45 - 11:30 | Tüketici Yolculuğu

    Berkant Avcı (Chief Strategy Officer, Medina Turgul DDB)

    Özlem Koçdar (Kıdemli Marka Pazarlama Müdürü, Bosch Ev Aletleri)


11:30 - 12:15 | İçerik Stratejileri

    Murat Berkant Kuru (TCCC EME Social Transformation Lead, StudioX, WPP)


13:30 - 14:15 | Veri Odaklı Planlama

    İhsan Özçıtak (Managing Partner, Deeper)

    Simge Ayzit (Managing Director – Data Analytics & Services, Group M)


14:15 - 15:00 | Marka ve Performans İletişimleri

    Pamir Gündüz (Partner & Chief Strategy Officer, Sharpcake)


15:15 - 16:30 | Marka Deneyimi

    Emir Alemdar (Marka Yönetimi Direktörü, Beymen)

Berkay Başer (Stratejik Planlama Direktörü, TBWA/Istanbul)


    16:30 - 17:15 | Ajans ve Süreç Yönetimi

    Ahmet Necmi Dinç (Marketing Director – Demand Marketing, pladis Türkiye)


15 Nisan 2025 Salı

10:00 - 10:45 | Yeni Teknolojiler ve AI’ın Rolü

    Emre Süvari (Chief Digital Officer, Ogilvy 4129)


10:45 - 11:15 | Influencer ve Creator Ekonomisi

    Tan Hüseyin (Multi-Div A&I Manager, L’Oréal)


11:30 - 12:15 | Digital-Native Markalarda Omnichannel Pazarlama

    Mine Silen Karamanoğlu (Head of Marketing, Hepsipay)


12:15 - 13:00 | Detaylı Vaka İncelemesi

    Ceren Şehitoğlu (Chief Strategy Officer, Tribal Worldwide Istanbul)

    Göktuğ Yurt (Strategy & Innovation Group Head, Tribal Worldwide Istanbul)


Takipte kalın!

www.instagram.com/reklamcilikvakfi

www.linkedin.com/in/reklamcılık-vakfı




haberler

yayınlar

insan kaynakları

etkinlikler

sosyal medyada RV

birbirimizden haberdar olalım

Gelişmelerden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun.